HTML

A sorsom az örökbeadás volt

35 éves vagyok, két éve történt a dolog. Sok helyen olvastam miket írnak rólunk örökbeadókrol, jót és persze rosszat. Főleg arról aki maga keres örökbefogadó szülőket a gyerekének. pedig én isazok közé tartozom és elmesélem a történetemet nektek.

Friss topikok

  • Nyuszifül03: Kedves Örökbeadó! Nagyon megható volt olvasni soraid, mert mi is szeretnénk majd örökbefogadni eg... (2010.02.09. 12:07) A kezdetek
  • Örökbeadó: Tepi68! Nagyon kedvesek és meghatóak a szavaid, eddig aki ide írt minden kedves volt és megértő! N... (2010.02.08. 18:17) Már a mában élek
  • bondee: Na ezt nem bírtam sírás nélkül végigolvasni. Pont így volt velünk is. Én is így "szültem". Így i... (2010.02.07. 17:36) Folytatás

Linkblog

Archívum

Már a mában élek

2010.02.07. 11:15 Örökbeadó

Szóval beindult az új életem, amiben azért minden nap eszembe jutott a kisfiú akit odaadtam, mi lehet vele,hogyan élhet. Mindig is gondolni fogok rá, de tudom neki jó helye van, én még ma sem tudnám tiszteségben felnevelni pedig már két év eltelt. Lett párom Ő az életem a mindenem tudja mi volt a multban soha nem kövezett meg érte, elfogadta és megértette ez volt a legjobb döntés az életemben akkor. Ma sem csinálnám másképpen a dolgot ugyanúgy tennék mindent. Így visszagondolva minden megvolt írva előre, az hogy arra az oldalra tévedjek, az,hogy bemenjek és a pap azt mondja amit, az hogy az a lány oda ült mellém, semmi sincs véletlen! Örökké hálás leszek a szülőknek akik annyira szerettek, tördőttek velem azokban az időkben, amit tudtak segítettek nekem, mindig óvtak féltettek. Soha nem fogom elfelejteni az anyuka arcát, ahogyan a fiamra nézett először,amikor a kezében volt, ahogyan már szerette pedig még a hasamban volt. Mint írtam nehéz volt az elszakadás de tudtuk,hogy akkor ott addig tart a mi barátságunk, de úgy kellett lennie.

Minden öökbeadónak üzenem ez a mi sorsunk, meg van írva ha ezt kell tennünk és legyenek nagyon erősek, mindent kibírunk a cél érdekében. Ha találtatok megfelelő szülőket, legyen az Alapítvány útján vagy máshogyan, akkor tiszteljétek becsüljétek Őket, és tartsatok ki mellettük! Nekik sem könnyű azt az időszakot végig izgulni, hiszen soha nem tudhatják bennünk mi zajlik le. De ha tényleg megtaláltátok azt a párt akik a babának a szülei lesznek, támogassátok Őket ti is, biztosítsátok Őket arról,hogy soha nem fogtok meghátrálni, én tudom nekik milyen nehéz miken menek keresztül, Ők is ugyanúgy félnek mint mi, csak Ők próbálnak erősnek látszani, miattunk és a baba miatt.

Kedves örökbefogadásra várók! Minden tiszteletem az Önöké, más babáját felnevelni úgy mintha az a sajátjuk lenne nem kis feladat. De higyjenek a sorsukban,hogy azért találkoztak azzal az anyával mert vele kellett, Ő volt megírva maguknak.  Mi ugyanolyan hálásak vagyunk Önöknek mint önök nekünk, ez kölcsönös! Soha nem gondoltam volna,hogy egyszer ilyen helyzetbe kerülök, de visszagondolva minden úgy alakult ahogyan terveztem, ennek így kellett lennie, és remélem az írásommal sokaknak reményt adtam, és kicsit belátást abba mi miken megyünk végig míg aláírjuk a papírt!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amikormindenelindult.blog.hu/api/trackback/id/tr751735938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balzsamcsepp 2010.02.07. 16:54:35

Mintha én írtam volna...10 hónap telt el.
Köszönöm,hogy megírtad történeted,de nem hiszem,hogy ettől megváltozik a Rólunk alkotott kép.

Örökbeadó 2010.02.07. 17:01:41

Tudom,hogy mindig is lesznek olyanok akik ránk úgy néznek mint a véres rongyra,de nem tehettem mást, és soha nem bántam meg, de akkor ezt te is átélted nem is olyan régen ! Jól vagy?

balzsamcsepp 2010.02.07. 17:17:02

Jól vagyok-e? Nem tudom.Persze teszem a dolgom,nem hiszem,hogy bárki is észrevenné rajtam a változást. Már tudok újból örülni az apró dolgoknak is,csak az éjszakák...

bondee 2010.02.07. 17:40:05

Legyetek erősek!

Én csak hálával és szeretettel tudok rátok gondolni.

Örökbeadó 2010.02.07. 18:04:04

Nekem is nehéz volt minden éjjel, de aztán ahogyan teltek a napok egyre halványultak az érzések,de minden nap gondolok rá és ez így lesz mindig. De nem volt más választásom, Ő annak a családnak akart megszületni nem nekem. Kitartás hidd el jobb lesz!!!

picibabácska 2010.02.07. 19:31:23

Csodálatosak vagytok. Én is egy ilyen csodálatos anyának köszönhetem, hogy családdá váltunk 20 év után. Köszönöm, általatok is. Legyetek erősek!

Kedves Örökbeadó! Nem tudtam sírás nélkül végig olvasni a történetedet. Én ugyan nem szültem együtt az Életetadónkkal, de amíg élek szeretettel és hálával gondolok rá.

Örökbeadó 2010.02.07. 20:09:45

Köszönöm nektek ezt a sok szép kommentet nagyon megható!!!! Köszönöm!

balzsamcsepp 2010.02.07. 21:21:03

Én úgy gondoltam könnyebbnek,hogy láttam,sőt rendszeresen kapok róla fényképet,illetve pár sort az édesanyjától.Nagyon hiányzik,de az én döntésem volt egy olyan helyzetben,ahol nem láttam más megoldást.

picibabácska 2010.02.07. 22:32:11

@Örökbeadó: Ezt nem kell köszönni, szíből jön, köszönni valóm/valónk nekem/nekünk van. Aki téged/titeket bánt, szidalmaz, az valószínűleg még nem szenvedett azért, hogy anya legyen, hogy családja legyen. És mi általatok kapjuk meg ezt. Hidd el, csodálatra méltó, hogy egyáltalán képes voltál te is és rajad kívül más anyák is arra, hogy életük legnehezebb döntését meghozzák, holott tudva tudtad te is és anyatársaid is, hogy ezzel csak jót tesztek a babának, hangsúlyozom a BABÁNAK!!! Mert minden értük van!!! A világon a legboldogabb vagyok, mert egy csodaszép kislányom van, aki lassan már 2 éves, és ha hiszed ha nem apukájának mása kicsiben.

TEPI68 2010.02.08. 16:45:09

Kedves Örökbeadó!

Te egy csodálatos ember vagy! Mindig is ilyen Örökbeadó Anyuciról álmodok. Mivel sajnos nekünk már nem lehet természetes úton kisbabánk így beadtuk az örökbefogadási kérelmüket és immár 2 éve sorban is állunk egy Alapítványnál. Ott mindig azt mondják, hogy nem szabad kialakítani az Örökbeadó Anyával semmi komoly kapcsolat, mert akkor zsarolni fog és meg gondolhatja magát. Én úgy érzem, hogy sokkal könnyebb és jó mind a két szülőnek, hogy ismerik egymást, és amikor majd kérdez a gyermek, akkor tudunk válaszolni a kérdéseire. Milyen volt a szülőanya és miért is adta őt örökbe. Mi is a kis Stellánkra több 18 éve várunk és ha a sors ilyen Anyával hozna össze mint Te vagyok, akkor nagyon boldogok tudnánk lenni.

Mi örökbefogadó szülő mindig nagy tisztelettel néztünk az Örökbeadó Anyára. Neki csak szeretettel és tisztelettel tartozunk, mert ránk bízza egy életre a babáját. Mi meg a legnagyobb féltéssel, gondoskodással és a legnagyobb szeretetben neveljük fel.

Soha ne érezd magad rossz embernek amiatt, hogy nem Te neveled a kisfiad. Olyan helyre került, akik a világon mindennél jobban szeretik és biztos, hogyha kell majd nagy-nagy szeretettel fognak rólad beszélni, és amikor majd megkeresnek így nem lesz olyan rossz senkinek sem, a találkozás!

Kívánom, hogy találd meg a boldogságod egy olyan férfiban aki majd feledteti a múlt fájdalmait és még szülhess annyi babát, amennyit csak szeretnél.

Sírtam, ahogy a soraid olvastam. Nagyon őszinte és megható volt olvasni!

Üdv.: Tepi68

Örökbeadó 2010.02.08. 18:17:36

Tepi68! Nagyon kedvesek és meghatóak a szavaid, eddig aki ide írt minden kedves volt és megértő! Nagyon köszönöm és mivel sok levelet kaptam írok egy pár részletről is ami mindenkit érdekelhet! És ne aggódj eljön a ti örökbeadótok is aki nektek lett kijelölve. Türelem! Köszönöm még egyszer!
süti beállítások módosítása